Avtalshantering

Företag hanterar ofta flera avtal för leverantörer, kunder och medarbetare, som löper över olika perioder och med varierande uppsägningstider. Denna hantering kan vara tidskrävande och leda till onödiga kostnader om den inte sköts korrekt.

För företag med verksamhet på flera orter eller med rörlig personal blir processen ofta ännu mer komplex. Med doCuro får du en lösning som förenklar hanteringen och ger dig full kontroll över dina avtal – snabbt, smidigt och effektivt.

Användarvänliga och smarta funktioner

Bestäm vilka personer på företaget som ska ha behörighet till dokument och arkiv

Aktivitetslogg som följer det som sker i systemet, vem har gjort vad (GDPR)

Koppla ihop dokument, även mellan arkiv, för att hitta relaterade dokument

OCR- och OBR-tolkning av dokument med fritextsökning, filtrering och sortering

Se från och till vilket datum som dina avtal gäller

Se vad avtalet avser (kan vara kostnadsställe eller projekt).

Intresserad?

 Boka en kostnadsfri webbdemo av vår dokumenthantering! Vi visar dig hur doCuro kan underlätta hanteringen av era dokument och spara värdefull tid på 15 minuter. Personlig genomgång – Helt kostnadsfritt – Helt förutsättningslöst

10 + 8 =

Docuro Systems AB Hortensiagatan 6, 256 68 Helsingborg Sweden – info@docuro.se