Avtalshantering
Företag hanterar ofta flera avtal för leverantörer, kunder och medarbetare, som löper över olika perioder och med varierande uppsägningstider. Denna hantering kan vara tidskrävande och leda till onödiga kostnader om den inte sköts korrekt.
För företag med verksamhet på flera orter eller med rörlig personal blir processen ofta ännu mer komplex. Med doCuro får du en lösning som förenklar hanteringen och ger dig full kontroll över dina avtal – snabbt, smidigt och effektivt.
Användarvänliga och smarta funktioner
Bestäm vilka personer på företaget som ska ha behörighet till dokument och arkiv
Aktivitetslogg som följer det som sker i systemet, vem har gjort vad (GDPR)
Koppla ihop dokument, även mellan arkiv, för att hitta relaterade dokument
OCR- och OBR-tolkning av dokument med fritextsökning, filtrering och sortering
Se från och till vilket datum som dina avtal gäller
Se vad avtalet avser (kan vara kostnadsställe eller projekt).
Intresserad?
Boka en kostnadsfri webbdemo av vår dokumenthantering! Vi visar dig hur doCuro kan underlätta hanteringen av era dokument och spara värdefull tid på 15 minuter. Personlig genomgång – Helt kostnadsfritt – Helt förutsättningslöst
Docuro Systems AB Hortensiagatan 6, 256 68 Helsingborg Sweden – info@docuro.se