E-signering

Skicka ett dokument, få det underskrivet med digital signering och arkiverat inom några minuter!

 

Med doCuros integrerade digitala signering kombineras den ordinarie funktionaliteten i vår dokumenthantering med fritextsökning, arkivering och påminnelsehantering. På så sätt har du full kontroll och hantering av alla dokument och avtal.

leverantör av digital signering

Vi samarbetar med den marknadsledande leverantören Verified för att tillhandahålla vår digitala signering. Det finns fler olika signeringsmetoder tillgängliga för dig som kund. Exempelvis finns svenskt BankID, norskt BankID, danskt NemID och finska TUPAS färdigintegrerat i plattformen.

Tre fördelar med digital signering i vår dokumenthantering

Med digital signering blir dokumenthanteringen både enklare och snabbare, samtidigt som den uppfyller höga krav på säkerhet och spårbarhet. Det är ett smidigt sätt att effektivisera era processer och skapa trygghet i varje steg.

Ingen pappershantering

Säg adjö till papper, penna och skanner. Avtalen signeras digitalt och allt sköts automatiskt med bara några klick.

Snabbare affärer

80% av alla skickade digitala dokument signeras inom 24 timmar. Ni får en notis i avtalets olika skeden och kan följa processen.

Säkerhet

Digital signering är juridiskt bindande och spårbar. Verifieringen sker via godkända elektroniska identiteter, exempelvis svenskt BankID.

Intresserad?

Boka en kostnadsfri webbdemo! Vi visar dig hur doCuro kan underlätta hanteringen av era dokument och spara värdefull tid på 15 minuter. Personlig genomgång. Helt kostnadsfritt. Helt förutsättningslöst.

11 + 10 =

Docuro Systems AB Hortensiagatan 6, 256 68 Helsingborg Sweden – info@docuro.se